Mervevera Tuzla’da değil de Pendik Yüzyıl Serap Simavlı’ ya gidiyorum. Çok başarılı bir doktor, hamilelikten önce çok araştırmıştım. Çok sakin, tatlı dilli biri. Aşırı yoğun olmasına rağmen her soruya sakince, tatmin edici cevaplar verir. Eğer bir problem ya da belirteceği bir şey yoksa muayene kısa sürüyor ama ben bütün sorularımı gitmeden önce not aliyorum ve ultrasondan sonra oturup soruyorum çok güzel cevap veriyor, zamanı değilse şimdilik şöyle yapın bir sonraki kontrolde zaten o konuya deginicem falan diyor. Bir sorun olunca whatsapptan yazıyorum müsait olunca cevap veriyor . Doğuma da giriyorsa doğumu da orda yapmayı düşünüyorum.