22 şubatta gittiğimde adet tarihime göre 6 haftalık ama ultrasona göre 4 haftalıktı geç döllenme olabilir dedi sorun yok dedi 20 gün sonra kalp atışını duyabilirsiniz dedi. Bugün tekrar gittim kese yine vardı ama içi boştu,normal bişey mi onu merak ediyorum , fotoğrafım var