Imanzmngl
Merhabaa🤗
Az önce serklaj dikişim alındı normalde 5 eylulde alinacakti dikisler fakat nefes almakta cok zorlandigim icin doktorum bugun aldi.Son adet tarihine göre 35+6 ultrasona göre 35+1 günlük hamileyim. 12 haftalikken serklaj yapildi ilk gebeligimde rahim agzi yetmezligi yuzunden 24 haftalik bebegimi kaybetmistim. Kizlar sakın korkmayın ben cok korkuyodum milletin dediklerine kulak asıyodum az önce eve geldim hiç korkulacak bir durum değil sadece rahatsız edici o kadar doktorum artik evde normal dogumu bekle dedi. Şimdi oturmuş dizimi izliyorum çok hafif bir agrı var o da dayanilmayacak birsey degil doktorum hafif kanaman olucak korkma normaldir dedi. Neyse lafi uzattim dikisi alinmayanlara bilgi vermek istedim hic korkmayin hamişler 🤗🎀