Kızlar selaaam. Daha önce mide bulantısından dolayı bi post açmıştım. Hiçbirşey yiyemiyorum açlıktan ölücem diye 😅 şimdi size kendi keşfettiğim bi kaç yöntemi söylemek istiyorum inşallah size de faydası olur.
Kendime hergün bi tencere yoğurtlu pirinç çorbası yapıp acıktıkça ekmekle beraber onu tüketiyorum hem tok tutuyor hem de mide bulantımı kesiyor.
Aynı zamanda pınarın labnesini aldım oda ekmekle beraber rahatsız etmeden doyuruyor bir de bol bol midemiz bulandığında naneli şeker atın ağzınıza anında bulantıyı geçiriyor. İnşallah bende fayda ettiği gibi sizde de fayda eder vallaha 2 gündür midem miss gibi size de bebişlerinize de şifa olsun😍