Kizlar bi arkadasim doktora gitdi doktot 7 haftalik hamilesin dedii.hersey yolunda .ama kalb atisini duyamadim dedi.ustden bakdi 1hafta sonra yine gel dedi.yine atmazsa kurtaj olacakmis. Boyle durum yasayan varmi?7haftada kalb atisini duyamama. Bana qarip geldi 7hafta ireli hafta bence duyulmali. Bide altdanda baka bilirdi ama bakmams