seon90 Csnm ben 32 haftalığım ama bendede aynısı var ben doktora sordum acaba suyummu sızıyor dedim baktı suyun seviyesi iyi gayet dedi senin kendi vajinanın içinden olan birsey dedi.idrar tahlili falanda yaptırdım birsey cıkmadı.büyük ihtşmal üşütüyoruz
didnr_ seon90 bende salı günü gidicem şuan merkezde olmadıgım ıcınde korktum açıkçası içimi rahatlattınız😊
seon90 didnr_ korkma canm kanaman ve şiddetli kasık ağrın olmadığı sürece korkma🥰🥰rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰🙏🏼
Gamzess1 Canım bende 17 haftalığım aynısı bana oldu bugün kafam bi karıştı bende korktum bebeğin suyu mu acaba diye şimdi senin postu okuyunca içim rahatladı
seon90 Gamzess1 daha çok erken suyunuz için canm.ama havuç suyu içmeye çalışın hergün bir bardak.çok faydası var canm
Eliifs Bebeğin suyu kasık ağrısıyla birlikte mi geliyor acaba. Bunu nasıl ayırt edicez bi yolu olmalıı