Fnen 2anneoluyorum ☺️ Bilmiyorum bi taraftan erken gelsin istiyorum, bi taraftan karnımda büyüsün gelişsin istiyorum, yani biraz toplu bir bebek olsun ki daha kolay tutabileyim falan diye düşünüyorum ☺️ Ama benim oğlan zayıf olmayı tercih ediyor
Yelizzzz34_ 2anneoluyorum ayy bende 32 de gittim kontrole ve bebek kanala girmiş doktor her an doğabilir dedi 👀 şuan 32+3 üm yatıyorum sürekli zorlamamaya çalışıyorum kendimi sırf erken doğmasın diye ama belim çok ağrıyo artık ve adet ağrısı gibi karnımın altı ağrıyo sizde de oluyor mu aynıları? Birde özellikle yaprığınız birşey varmı doğmasın diye?
2anneoluyorum Yelizzzz34_ vallahi hicbirsey yapmıyorum rutin ev işleri dışında bı tanede oğlum var sürekli yatma gibi bı şansım yok çok şükür 34 haftalık oldum bı sıkıntı olacağını sanmiyorum