13 haftalık bebek hissedilir mi kızlar ben birşeyler hissediyorum ama ne kasigimda ama karnım da değil şiddetli bisey değil kıpırtı gibi özelikle tuvalette kasiklarimiz sıkışıyo ya biraz çok durunca kasigimda sadece sol tarafimda kıpırtı oluyo bebeğim olabilir mi çok merak ettim