Edayu123 Yaz doğum komtrol hapını 1buçuk sene kullandım korundum bıraktım 2 ay oldu hamile değilim hemen olan varmı
Feyzaveannesi Edayu123 Bu hap kullanıldığında aynı zamanda ekstra bir korunma gerektiriyor mu ? Bilmediğim ve hiç kullanmadığım için soruyorum
Habus Edayu123 ben 3 ay kadar kullandım çok değil ama bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım. Aradaki o 3 ayda da ciddi idrar yolu enfeksiyonu atlatmıştım zaten yani olmamasının sebebi oydu enfeksiyonun tedavisi bittikten sonraki ay hamileydim 🤷🏻♀️
Habus Edayu123 ben 3 ay kadar kullandım çok değil ama bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım. Aradaki o 3 ayda da ciddi idrar yolu enfeksiyonu atlatmıştım zaten yani olmamasının sebebi oydu enfeksiyonun tedavisi bittikten sonraki ay hamileydim 🤷🏻♀️
SamsonsMom Edayu123 Hergün mü içiliyor acaba nasıl bende doğumdan sonra kullanmak istiyorum bilgi verir misiniz? Emzirme döneminde kullanılıyor mu?
ayvazece07 Canım bende iki uç sene kullandım bıraktıktan sonra 2.5 3 ay sonra hamile kaldığımı öğrendim. Zaten ilacın etkisinin üç ayda anca vücuttan atıldığını söylüyor doktorlar
Edayu123 Doktor amh,ıma baktı yumurtaların çok ama döllenmiyor stres yapma dedi ve bende çok idarar yolu enfeksiyonu geçiriyorum
Feyzaveannesi Edayu123 Peki bu hapların bir yan etkisi falan var mı ? Kilo,hormnonlarda bozukluk falan
Edayu123 Hapların yan etkisi oluyor kıllanma sinirlilik kilo artışı yaptı bende baya ve ben hergün aynı saatte içiyordum yani hergün içiliyor ben çok tavsşye etmiyorum birdakine böyle korunmayı düşünmüyorum