Symaa evet sskli olsun olmasin her dogum yapmis anne gidip basvuru yaptigi zaman alabiliyor almayan annelerin parasi devlete kaliyor süt parasida alabiliyorsunuz ve dogum pakrti diye birsey cikti her belediye vermiyor ama cogu veriyor arastirin bebek icin kiaisel bakim urunleri falan var oaketin icinde