Kızlar ilk gebeliğim. 23. Bitmek üzere 24. haftalardayim. Bugün 2 ayrı doktora gittim ayrıntılı ultrasona girdim ve bebeğimin midesi izlenemedi. Yemek borusunda tıkanıklık olduğu söylendi.
Aynı zamanda kalın bağırsak ta genişleme olduğu mesane ve makat bölümünde tıkanıklık olduğu söylendi. Dünyam tabiki başıma yıkıldı. Bu haftaya kadar sağlıklı olduğunu sanıyordum. Haftaya Perşembe heyet ile çocuk cerrahisi ile tekrar bakılacak. Benim gibi olan var mı? Down sendrom dan şüphelendiler bu şekilde olan var mı?
Yemek borusu tıkanıklığı makat tıkanıklığı ve mide izlenememesi. Sabahtan beri ağlıyorum çok üzüldüm. Ne hayaller ile bu zamana geldik. Ne yapacağım bilmiyorum. Tabiki aldırmayı düşünmüyoruz. Rabbim sağlık şifa versin. Dua edin ne olur.