Kubdenya Bel fıtığı için bi çözüm var mi. Çok fena oluyorum işten gelince oturarak calisiyorum bankacıyım. Gelip eve uzanınca felç olmuş gibi oluyorum ayağa kalksam yürüyemiyorum. fizik tedaviye falan mı gorunsem.
ozlemkrts Kubdenya hamileyken bişey yapılamıyor ne yazıkki fizik tedaviye gitsen de sonuç alamazsın fizik tedavi yapılmıyo hamileyken
Dilekkkk ozlemkrts Yok canım ben doktorumla görüştüm doktorun bana özellikle bir fizik tedavi önerdi hamileler için hamile olduğunu belirt dedi
ozlemkrts Kubdenya bendede var fıtık daha 18 haftalığız bakalım ilerleyen zamanlarda bende nasıl olcak
Slnmlh Kubdenya bende 26.haftamdaydım. Doktorum bana ayakta çok kalma yorulma dedi sadece. Bide normal doğum sakıncalı olur dedi
ozlemkrts Dilekkkk benim arkadaşım çalışıyo fizik tedavide o dedi bana yapılmıyo diye o yüzden dedim nasıl bi tedavi yapılıyormuş paylaşırsanız sevinirim