guzel_anne1 Bsra19ogz Benim hayırlısı ile oğlum olacak ama bir kızım olsaydı kesinlikle Eylül ya da Sare Hifa koyardım. 😊
Bsra19ogz Ddilayyyy bizde asel zümra asel mina ahsen hüma aden arasında gidip geliyorz ama çok kararsızız 🥺