bluees1207 Simgeyuca 35. Haftadan sonra nst ye başlıyorlar genelde bazen 34 olabiliyor ama hiç mi yapmayacakmış doktorunuz
Eliifkc Simgeyuca Anneden bebeğe giden kan akışına bakıyorlar benim doktorum her kontrole gittiğimde bakıyor
Simgeyuca bluees1207 valla sordum ben nst yapmıyorum doppler ile bakıyorum dedi başka birşey henüz sormadım
Eliifkc Simgeyuca onu bilmiyorum doktorum aynı cihazdan hem bebişe bakıyo hemde doppler e son teknoloji demişti ultrason için