Yani ben hemen ayağa kalktım yürüdüm ettim ama. . O ağrılar malesef uzun süre geçmiyor oturur kalkarken özellikle çok zor oluyordu . Bebeği emzirmek için yerinden almak bile ilk 3 gün çok zor oluyor sonrasında bebeğini düşündükçe o acıyı hisseymemeye başlıyorsun