Mervedez159 Edayu123 duphaston çok yönlü bir hap zararı olcagını düşünmüyorum şuan ben düşüğüm olmasın diye kullanıyorum
Mervedez159 Edayu123 ama bazıları korunsada korunmasada oyle hemen hamıle kalamıyo ben 1 bucuk seneye yakın korunmadım zorla hamile kaldım
[silindi] Edayu123 duphastonun 16. Günündeyim kullanıyorum kanamamı kessin diye verdi doktor.Bu seni korumaz gebe kalabilirsin dedi