benimmdunyamm çocuklarımızı dünyaya getirmek üzere olan anneleriz ve gelecek kaygısı bile o kadar yıpratıyor ki hepimizi, güzel bir hayat sunabilecek miyiz, madden ve manen yetebilecek miyiz diye hergün kafa patlatıyoruz. Hele İstanbul gibi bir yerde yaşayınca bu kaygı ikiye katlanıyor, Allah yar ve yardımcımız olsun, hayat şartları artık iki kişi bile çalıştığı halde çok çok zor, Rabbim asgari ücretle evini barkını geçindirenlere yardım etsin amin🙏🏻😔