Merve0004 Selam 🖖🏻 14 haftalığız bu haftada bebeğini hisseden cok kişi var ama ben henüz tam anlamıyla hissedemedim normal mi? Göbeğimde yok sorun mu var diye düşünüyorum 😢
kuzeymomsss Merve0004 canım ilk gebelikte 14. haftada hissetmek pek mümkün değil 20. haftaya kadar hissedememek bile çok normal. Bir sorun yoktur yani içini ferah tut 🌸
charlottececi Merve0004 14 cok erken hele ilk hamilelik icin. Ben ikiz oldugu icin 15+4 te pit pit hissetmistim sonra gitmisti belli belirsiz gecti o haftalar. 20 ye dogru hissedersin insallah. Cok normal ☺️
Hande1nur Merve0004 ohhoooo sen daha yenisin canim :) endişelenme 6.aya doğru tam hissediyorsun şuan çok küçük hissetmemen normal annesi :)
2cocukluana Ilk gebeligimde 16.17 gbi hissetmistim oda hergun olmuyordu.simdi ikinci 14.haftadayiz bir an once gelsin o zamanlar diye bekliyorum.hissetmeyince hep bir tedirginlik oluyor.
senaozkaymak Merve0004 14 haftada hissedilenin bebek olduğunu sanmıyorum pek 🥰 ikinci gebeliğim şuan 17+1 hala hissetmiyorum :) içinizi ferah tutun bikaç haftaya hissedersiniz inşallah..
Deletedmom_7156 Merve0004 ben 22 haftamda hafif hafif hissetmiştim 30 haftama kadrda doğru düzgün hissetmemiştim şuan çok normal
Semrasular Merve0004 canım bende 17 haftalığım sürekli kendimi dinliyorum karnımı yokluyorum ama bendede tık yok ilk gebelik 20.haftalarda daha net hissedilirmiş o yüzden endişelenme bende merak ve heyecanla o günü bekliyorum 🤩😁