Pelinnn7 Hanımlar 24+1 iz göbeğimde sürekli kalp atışı hissi var göbeğimi kıpırdatacak kadar çok ama tekme değil tekmeleri hissedebiliyorum internette bebeğin kalp atışı hissedilmez diyor ama başına gelen ve neden olduğunu bilen var mı
burcuo Pelinnn7 Ben de 35.haftadayım ama bir süredir ara ara dediğiniz gibi oluyor bende de. Kalp atışı gibi aynı. Özellikle uzanınca falan hissediyorum. Nedendir bilmiyorum ama 😊
Yagmur2210 Pelinnn7 canım aynısı bnde oluyor 32 haftadayim ve bebiş ters bnde hıçkırık sandım ama o kalp atışı gibi atış bebeğin saglikli olduğu anlamına geliyormuş bugün doktorum söyledi iyi bişey dedi MasaAllah hepsine 🧿🧿🧿
2cocukluana Benim kızımda da olurdu hickirigiymis doktor oyle demisti birkere tam ultrasondayken başladı doktora boule oluyor dedihimde gostermisti hickirdikce kimildiyordu resmen belliydi
Azra_Mom Pelinnn7 hıçkırık olabilir ara ara bende de oluyor dediğin gibi tekmeden farklı aynı şiddette pıt pıt sürekli atıyor bir süre sonra geçiyor bunun hıçkırık olduğu söyleniyor genelde