Gulsumelif Perinatoloji doktoruna 5 keredir gidiyoruz ilk göremedim dedi sonra gördüğünü bi sıkıntı olmadığını söyledi en son gitmemde ise doğumda kontrol edilsin küçük ölçüldü dedi ve bize artık gelmenize gerek yok normal polk gidin dedi kafam çok karıştı