Gizemturanli Arkadaşlarrrrrr 39+6 gelen yok giden yok. Yarın hastahanede nst randevum var ama yurtdisinda sistem biraz farklı 😌 42 ye kadar bekliyorlarmis okadar takatim kalmadı 😂😂
merviss21 Bende 39 dayım. Pazartesi kontrol var bende de sabır kalmadı valla 😌 42 ye kadar gelir herhalde ya o kadar kalmaz bence 😃 son dakikaları beklemek can sıkıcıymış ama az kaldı öyle bakmak lazım
Gizemturanli Kizlar ben bugun kontrole gittim 4 gün sonraya yine kontrol verdiler bakalim insallah kendisi gelir artık