serpilctn 21-minigim hayır hiç bi zararı yok arkadaşım daha 3 gün önce öyle doğum yaptı şuan iyi gayet hicbisiyi yok tabi herkeste nasıl etki gösterir bilemem yinede doktoruna sor
Ssari1903 21-minigim merhaba epidural normal doğum yaptım gayet güzel geçti aradan 2 ay geçti ama belimde ağrı kaldı uzun süre ayakta durunca emzirirken yaslanmayınca veya herhangi bir ley yaparken belim sızlıyor. Yakın arkadaşım da epidural yapmıştı 2 buçuk yaşında oğlu hala bel ağrısı çekşyor bilginiz olsun yarım saat rahatlayacağım diye tüm hayatınızı mahvetmeyin. Tabi her insan da farklı
Sevdapl 21-minigim arkadaşımın komşusu üç ay yatalak felç oldu. Annesi altını falan değiştirdi. Tekerlekli sandalye ile hastaneye götürüldü getirildi. Yapan doktor da mı sorun var uyuşturucu da mı bilmiyorum.
21-minigim Almisinkardesi epidural yapanların bazıları felç kalabiliyo bazılarınada hiçbirşey olmuyo zararlı olup olmadığı kafami karıştırdı.
Reisezg Değildir bence ama bi tanıdığım sol bacağı topal oldu epiduralden sonra ama ben asla epidural düşünmüyorum o yüzden
Zeytininannesi01 21-minigim kadın felç geçirmiş 😢Allah korusun 😢benimde doğumum yakın çok kararsızım ne yapacam hangi yöntemle doğuracam diye🤷🏻♀️
sematurkoglu bende epiduralle doğum yaptım zararı yok fakat epidural den sonra yüzüstü yattigim zaman eğer öyle uyumussam uyandığımda bel ağrım oluyor. kadın doğum uzmanına sordum epiduralden kalmıştir dedi ama şimdi ikinciye hamileyim yine epidural düşünüyorum.