Iki gun önce babama als hastalığı teşhisi konuldu h bir tedavisi olmayan hastalık iki gündür ağlıyorum 21 haftalık hamileyim hiç iyi Değilim nolur bu konu hakkında iyi bi detay oldugunu duyan Çevresinde oyle olupta duZelen var mı ? Korkuyorum bu stres hamileliğime zarar verir diye . Babamı kaybetmekten korkuyorum 😭