Merykls Hanımlar 1 tabe hastane çıkışı aldım bebeğim için sizce bir kac tane daha 0-3 aylık takimlar mi almalitim yoksa daha büyük aylar mi almaliyim bilemedim yardımcı olur musunuz
Glsnisa14 Ben çoğunu büyük aldım alt üst takim almıştım ama tulum daha rahat oluyo hem sırtı açıldı derdi olmuyo .bebişler çabuk büyüyorlar ona.gore büyük alın bazılarının kalıbı da dar oluyo hele ebebek