SemanurAs Arkadaşlar selam. 24. haftayı geçtik ama bu kaşık ağrısı mahvetti beni iki gün sonra kontrolüm var yaşayan var mı acaba endişelenmeli miyim.
Mina38 Genelde yürürken bende de acayip ağrı oluyo sanki bebek kasıklarımda gibi hissediyorum haftamız aynı inşallah kötü bişe yoktur en son geçen hafta gittim bişe çıkmadı idrara falan da baktılar ama haberlerini bekliyorum ne diyecekse dr