haziransekiz Arkadaşlar hamileliğimin 5+3teyim ellerim ayaklarım asla ısınmadı bugün buz gibi ilk gebeliğim de de böyle olmustu bu durumu yaşayan var mı?
TazeAnne06 haziransekiz ben beenn 😩 hiç ısıtamazdım sıcak su torbası koyardım ona rağmen torbanın değmediği yerler buz gibi olurdu en çok ayaklarım.. belli bi süre sonra geçti