Ezgii0 SevimlimX bugün 2.dozumu oldum. Hafif bir yorgunluk oluyor evet. Hamilelik öncesinde bir kere olmuştum o zamna kol ağrısı çok yaşamıştım şuan yaşamıyorum çok garip 😀 sadece üstüne falan yatamazsınız 3 gün falan sürüyor
Klcaysgl SevimlimX bana iki doz da yapti halsizlik ağri sizi yok ama 1 saat sonra bi halsizlik gelmişdi bütün gün uyumuşdum nerdeyse
nmtock41 SevimlimX hiç bişey olmadı ben de kolum bile ağrımadı o derece kendimi çok şartladım ama aşıdan bişey olmaz diyerek 😅 ben herşeye karşıyım da biraz …. siz de olduysa hemşire bana olabilir demişti normal 2 3 gün sonra düzelir demişti