Bilge_94 İkinciye hamileyim ikisinde de aynı şeyleri yaşadım canım. Bu normal bir durum. Hatta bazen hapşırırken yada öksürürken bile Ağrı olabiliyor. Bunlar normal durumlar. Zaten buradaki gün gün bebek gelişimi bölümünde de batma ve kasık ağrısı normal diye bilgilendirme yazıları da çıkıyor.