Dilra1921 Evet canımiz annelerimiz bilindiği uzere gram altının çeyrek altının fiyatları uçmuş vaziyette bu islerden anlayan annelerimiz veya bilgisi olan annelerimiz sizce altın alınmalı mı yoksa düşer bekleyin mi dersiniz tavsiyeleriniz nelerdir♥️
sedaa09 Dilra1921 ayy canim gecenlerde ince bi bilezigim vardi aile dostumuz kuyumcu olunca bi danisalim dedik eger dusecekse bozalim dedik düşecek dedi ama yazin yukselir almak icin yazi beklemeyin dedi bende bozdum
Sadriye35 Dilra1921 nakit olduğu sürece altın alma niyetiniz varsa beklemeyin alın tabiki uzun vadeli yatırım olarak düşünmelisiniz altını kısa vadede iniş çıkış olur ama uzun vadede zarar etmezsiniz altından
Cananylky Dilra1921 geçen sene hızla bir yükselişe geçmişti ben çıkarken 530 dan aldım ertesi gün merkez bankası başkanı görevden alındı. Bir sonraki gün Berat Albayrak istifa etti ve bi gün sonra 50 TL birden düştü en son hatırladığım 390 a düşmüştü. Çok üzülmüştüm çünkü 6 ay aldığım rakama gelmedi ve zararına bozdurmak zorunda kaldım.şuan gram altın 890 TL civarı en son 1050 TL ti görmüştü. Uzun vade de bozdurmayacaksanız altın geldiği yeri unutmaz. Ama bi kaç için de lazım olur derseniz bulaşmayın derim.
Gizemturanli Altını alırken gram külçe şeklinde alırsanız alış ve satışta ceyrek gbi zarar etmezsiniz. Ceyrekte alım ile satım arasında herzaman 20 25 tl oynarken, gram yada külçe altında 5 tl bile oynamıyor. ❣️
Deletedmom7373700 Dilra1921 altın yükseldikçe paranızda artar banka hesabınızda mobil bankacılık ile altın alımı yapabilirsiniz hemde istediğiniz zaman mesela örnek veriyorum hesabınızda 50 TL mi var 0.03 gram alabilirsiniz bir gram 900 TL oldu mesela hesabınızda o meblağ var ona banka hesabnızdan 1 gram altın alabilirsiniz kuyumcuya gitmeden orda biriktirebilirsiniz ve altın yükseldikçe sizin de paranızın değeri artar örneğin 20 bin liralık altınınız var diyelim siz gramını 500 TL den aldınız ama şu an 900 lira altınınıza gram başı 400 tllik bir kâr olur ve paranızın değeri artar aynı şekilde dolar Euro gibi şeylerde böyle fiyat yükseldikçe ksr edersiniz
Cananylky Dilra1921 2 yıldır al sat yapıyorum kar da ettim zarar da ama şunu biliyorum ki bir yıl için de en az % 50 kar edersiniz.
Deletedmom7373700 Dilra1921 gram çeyrek ata lira külçe gibi şeyleri tercih edebilirsiniz ama bilezik yüzük gibi takınılacak kullanılacak şeyleri tercih etmem ben olsam çünkü işçilik var alırken pahalı ama satarken işçiliği de düştüğü için çok fazla fiyat oynar ama gram altın çeyrek gibi şeylerde bozdururken 5-10 bilemediniz 20 lira eksiğine bozulur gram altın şöyle daha mantıklı örneğin tüm paranıza altın aldınız ve aniden bir miktar para gerekti 2 gram bozdursanız yetecek ama hepsine çeyrek ya da yarım altın yaptınız diye size yetecek paradan fazlasını bozdurmak zorunda kalırsınız ve o anlık belli zarar getirebilir ama çeyrek ya da gram olunca ihtiyacınıza yetecek kadar az az bozdurabiliesiniz ben genelde hep gram tercih ediyprum o sebeple
Gizemturanli Dilra1921 evet çünkü alım satım arasında neredeyse 2 3 tl farkediyor. Tabi burada amacınız yatırım ise :) diğer türlü işçilikten dolayı kayıp oluyor ceyrek aldınız bozdur durdunuz diyelim nerden baksanız 20 25 tl en az fark oluyor arasında oyuzden gram en mantıklısı en risksizi 😊