Ozlemdrn Kac haftadır baktim tursusu bile yok çıkmasını bekliyorjm ne zaman çıkar inşallah mayıs degildir😂
hunilimom Ozlemdrn senin ki yine manavlarda felan bulunuyor biraz pahalı oluyor 😂 benim ki daha zor o da yaz meyvesi ama erkenden çıkanı görmedim daha (kırmızı ikili olan meyve 😂🍒)
htcmuhammed Ozlemdrn benim de cnm cok istiyordu Manava gelmis 3 4 tanesi 50tlydi ve apaciydi Interntte gebeler icin satiliyor bak istersen
nmtock41 Ozlemdrn turşu kesmiyor hamile meyveleri diye internette bulmuştu eşim yemiştim ama değişik bi şekilde yapmışlar tadı erik görüntü falan başka bişeydi 🤣 9 tanesi 200 liraydı
nmtock41 Ozlemdrn ben de 2 gündür karpuz düşünüyorum ama canımın çekmemesi için düşünmüyorum hiç 1 2 ay daha sabretcez artık
2melekannesii___ Hayir canim çıktı var Bursada oturuyom geçen ay 7 8 tanesi 220 tl di. Keske basliga meyve icerir yazsaydin canı çeken olmasin da linçlenme 😂😂
Bilge_94 İnstagram da erik diyarı diye bir sayfa var İznik’te yetiştiriliyormuş bende yeni öğrendim bi bakın isterseniz
Ozlemdrn hunilimom 😂 aklıma getirmemeyw çalışıyorum yoksa aman allahim haziran da çıkan meyve kocaman 😂 aman neyse susayım 😂😂😂
Safiyec hunilimom Hamile manavlarında bulunuyor ben de kiraz aserdim eşim bulmuş hatta 1 ay önceydi soğuk depolarda tutuyorlar diye biliyorum baktınız mı manavlara
Merveymen50 hunilimom senin yine iyimiş ben kazık yedim resmen 2 adetine 65 tl ödedim içinde 5-6 adet yazıyordu oysaki kazıkladılar valla içime oturmadı değil
Damla_hafsa89 nmtock41 canım var karpuz onun için İnternetten siparişe bike gerek yok ben 34 haftalığım hala canım bişiler istiyo bu hafta karpuz istedi eşim meyve halinde çalışan arkadaşı var geldi bugun karpuuzm gaziantep den yazıyorum bu arada 😘😘🐣🐣
elfkara Pazarda turşucuda erik turşusu var aslında ama erik için trendyol da satıyorlar diye gördüm ben ve baya seradan yolluyorlarmis Yorumları okumuştum bakın
Villanelle Erik, çilek, karpuz, kavun… Hep bunlar aşeriliyor. O yüzden aşerme olayı gerçek gelmiyor bana. Bir kişi Brüksel lahanası aşersin inanayım 😂
35lavanta Villanelle Ya yemin ediyorum aynı kafadayız 😂😂😂 Bulgur sayılır mı peki kızımdada çok bulgur isterdi canım bundada bi ara olmuştu 😂 Hep derim milletilek erik kiraz ister ben bulgur pul biber bide peynir 😂😂
defneninannesi44 Villanelle benim Bursa şeftalisi istemişti ve mevsimi değildi eşim çok uğraştı bulmak için başka şehirde limanda çıktı en son 😅
Mrv135 Villanelle Ahahaha ben istedim. Oturup bir tepsi Brüksel lahanası yiyip sonra da mide bulantısından çektim bütün akşam 😂😂
nmtock41 Damla_hafsa89 vardır ya doğru diyorsun ama bulması etmesi eşimi uğraştırır diye gene beklerim pazara düşünce alırız diye 🤣
Ozlemdrn Damla_hafsa89 Bende gaziantepdeyim eşim sjmdi şehir dışında gelsin büyük markete gidip bakacam😂 belki çıkmıştır vakti de yok yoksa hale gondercem😂
Villanelle 35lavanta şöyle yoğurtlu pul biberli güzel bi meyhane pilavı iyi giderdi şimdi ama maalesef gebelik şekerim var ☹️
Sadriye35 Ozlemdrn ahh kasımda benim de canım çekti babam izmirden bulup van a yolladı sagolsun çok aramışlar ama bulmuşlar tabiki baharda yediklerimiz gibi değildi az kaldı biraz daha sabır bahar geldi sayılır yicez yakın zamanda 😍
Ece2834 Erik bende istiyorum ama çok bağlı zaten çok ekşi. Dir benim de az kaldı nisan da Allah in izniyle doğur cam 😂
35lavanta Villanelle oyy kuzum kıyamam karabuğday denesene onunla yap pilavı bildiğim kadarıyla gebelik şekeri olanlar çok rahat tüketebiliyordu 🌸