Guness90 Ebruliii hissedilmez diyorlar o haftalarda bende 13 haftalığım sabırsızlıkla bekliyorum ya hareketlerini 😍 hissettiğimiz bağırsak hareketleri 😒
AvBurcu Ebruliii ben arada pıt pıt diye bi atım hissediyorum kasıklarımda ama bebek mi tam bilmiyorum
Ebruliii Natali Doktorlar hissedilebilecegini söylüyor o yüzden merak ettim hisseden oldumu diye arada rastlanabiliyomuş böyle durumlara
TugceSenelKavak Ebruliii doktorlar ilk gebeliklerde en erken 18-20 hafta, ikinci ve sonraki gebeliklerde en erken 16. Haftada hissedilebilir diyorlar.
mrv777 Bend e hic bi sey hissetmiyorum duruyor mu diye surekli endiseleniyorum keske evde ultrason olsa 😂
HamidoDemirci Bende 13. Haftadayım hiç öyle bişi hissetmedim sanırım daha erken mide bulantılarınız ne alemde peki
Ebruliii Bende hissetmedim ama merak ediyorum hisseden oluyor mu diye ☺️ Bugün randevumuz var merakla görmeyi bekliyorum mide bulantım yeni geçti şuan kendimi daha iyi hissediyorum inşallah böyle devam eder☺️
sibeltmkl 12+4 olduk bugün randevumuz var bakalım nolcak sağlıklı desinde bide kız derse dünyalar benim olur😉3.gebelik bişey hissetmiyorum sadece sıt üstü yatınca kasıkta bir sertlik var hepsi o
HamidoDemirci Beeen çok fenayım uyku kısmında gece uyku tutmuyor tabi üst üste bi sürü sıkıntı yaşadım bunun da etkisi büyük derin uykum çok az ... bu da yorgunluk ve halsizlik yapıyor tabi baş ağrısı da.... cinsiyetini öğrendınız mi
Ebruliii Dün gittik ama malesef ögrenemedik cinsiyetimizi kordon bacak arasında ☺️ Ugrastık ama olmadı fotografı ama erkege çok benziyo