Yagmur2210 valla canım haftamız aynı… benim bebe de dönmedi 😂 Doktor 35 e kadar dönerse döner dedi diğer haftalarda dediğin gibi kilo alımı boy vs daha zor olur dedi. Bende yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Ve o YouTube daki hareketi gösterdim elleri yere koyulan koltuk üstünde. Sakın deneme bile dedi. Kordon dolanması vs. Olabilir diye. Döneceği varsa zaten döner ek olarak bişey yapmana gerek yok dedi. Hayırlısı olsun artık 😊😊 bende normal doğum çok istiyorum ama nasibimde sezeryan varsa sağlıklı sıhhatli kucağıma alayım yeter🌸