ebru_yldrm Kızlar çok şükür bebeğimi bugün kucağıma aldım ama epidural bel ağrısı yaptı öneriniz var mı Acaba nasıl geçer ne Zaman geçer kalıcı mı bu bel ağrısı?
Askiletotomsu ebru_yldrm epidural için iğne girişi yapılırken kimildadiysaniz ağrır Umarım tavsiyesi olanlar çıkar Takipteyim ♥️
Almisinkardesi ebru_yldrm o ağrılar için sade nescafe bitter çikolata yenilmesini söylüyorlardı ben yemiştim doğumdan sonra ama malesef sezeryan olan herkes o bel ağrısını çok uzun süre çekiyor . Ben doğum yapalı 17 ay oldu şimdi ikinciye hamileyim o bel ağrım nerdeyse 1 yıl sürdü .
Brcarss ebru_yldrm ben 9 ay once dogum yaptim. Hala cekiyorum yatakda donerken zorlaniyrm ve egilirken dogrulmakta zorlaniyorum hala
ebru_yldrm Askiletotomsu sancılar çok sık geliyordu 3 kez denediler o yüzden mi olmuş o zaman zaten sarhoş gibiydim gaz vermişlerdi sanırım çok kastım kendimi "💜
ebru_yldrm Almisinkardesi canım normal doğum yaptım aslında sezeryan değil ama demek aynı etkiyi bırakıyor inşallah uzun sürmez ağrılar 🌸