1Pamuk
Ağlamayın diyemem biliyorum zor ama her şey insan için. Ben 6 aylık erken doğumla bebeğimi kaybettim şimdi ikinci kez hamileyim serklajım var ama tekrad kaybetme korkumu tarif edemem. En azından böyle bir durumunuz yok..
Rabbim tekrar en sağlıklı şekilde nasip edecektir. Hep en hayırlısını isteyin. Yeterki olsun nasıl olursa olsun demeyin.