ElifKumru Beta değerim bugün 7364.30 çıktı. Karın ultrasonunda kese görünmedi vajinal ultrasyonla bakıldığında kese göründü ancak içinde bebek görünmedi pazartesi günü tekrar bakılacak. Bu durumu yaşayan var mı ?
TazeAnne06 ElifKumru o zamanki betamı hatırlamıyorum ama önce benim de kese göründü 1 hafta sonra kalp atışlarını duyduk şimdi 18 haftalığız 😻
Tk3418 ElifKumru benimde 6 haftalıkken gözükmedi bence bekleyin hastanenin ultrason eski olduğunda da gözükmüyor 7 haftalıkken görmüştüm. Bazen 8-9 haftalarda bile gözüktüğü oluyormuş. İlk zamanlar betanız düzenli arttıysa stres yapmayın
Neslikra06 ElifKumru ben yaşadım 6 haftalıkken kese var bebek yok dedi doktor bir hafta sonra tekrar gittim bebekte kalp atışıda vardı şükür