EmirElis Kızlar merhaba 🙋🏼♀️ 38+5 haftalık hamileyim. Normalde bildiğim ve duyduğum kadarıyla son haftalar bebeğin hareketlerinin azalması gerekiyormuş yeri daraldığı için. Fakat benim kızım çok hareketli. Acaba aynısını yaşayan var mı .? Normal mi sizce .?
Gmzeucr EmirElis hareketsiz olmasından iyidir bende 38 haftalığım ve bebeğim hareketli o yüzden bence bi sorun yoktur
Haticehatice EmirElis beenn🙄sadece hareketlimi taklada atıyormu sizinki?benim bir hafta ters bir hafta düz gidiyoruz ,bu arada 40. haftadayım😔
D-92 EmirElis 37+6 yım önümüzdeki hafta gelsin diye umut ediyorum 40. Haftaları duyunca korkuyorum valla hayırlısıyla gelse süper olur hala hareketli ve yukarılarda hissediyorum hareketleri artık aşağı yavaş yavaş inse 🥺🙏🏻🙏🏻
Aslylmz Poyrazinannesi01 bende diyorum hiç yerim dar demiyor maşşallahları var heralde ondan gelesi yok🥲
Poyrazinannesi01 Aslylmz bencede ne durumdasın Bn tüm gün boyunca temizlik yaptım gelir diye bekliyorum 😂
Aslylmz Poyrazinannesi01 kız artık birşey yapıcak halim kalmadııığğğ yaptım hepsini uykusuzluktan salak gibiyim🙄 öyleee bekliyom🥲