gulsuayan Evet genelde öyledir ama kaçıncı haftada olduğunuz önemli 30 dan sonra doğum habercisidir fakat karnı asagi inip 4 hafta sonra filan doğum yapanlar var hemen olmaz telaş etmeyin
gulsuayan Aslangns merak etmeyin normal bebek doğum pozisyonunu alıyor hazneye yaklaşıyor hiç korkma hemen doğum yapacağın anlamına gelmiyor zamanında sağlıkla alırsın inşallah kucağına canım