Tunahan_rumeysa16 Kimyasal gebelik diğer adı sessiz düşüktür yani kürtaj gerektirmez hiç bir zaman hiç bir şekilde . Çoğu kadın gebe kaldığını bilmeden geçiriyor hatta. Kimyasal gebelik sonrası gebelik daha kolay oluyor. Kimyasal gebelik sağlıksız embriyonun gelişimini önlemek için kadın bedeninin oluşturduğu savunma mekanizması oluyor. Yani kromozom sayısında ki sorundan kaynaklı oluyor ve döllenmiş yumurta rahime tutunmadan düşüyor vücuttan atılıyor ve sağlıksız gebeliği engellemiş oluyor. Bende yaşadım ve çok çok çok araştırdım kadınların %70inde görülüyor