bilgegk Kızlar 21 haftalık hamileyim dün bir anda ağrısız sızısız kan pıhtısı geldi tabi koşa koşa acile gittim ne kanama alanı var nede bebekte bir skntı görmedi biraz öncede kanama ve kan pıhtısı geldi kasıklarımda ağrım var böyle bişey başına gelen varmı
bilgegk dilaraulusoy canım rahim ağzı kapalı uzunluğuda gayet iyi dediler yarın perinatoloji doktorunda randevum var az sonra yine acile gidicem kendi kendime evham yaptım galiba bebeğimn normalde hareketlerini hissediyordum gün içinde hafif hafif bugün ağrıdanmıdır nedir hissetmedim
dilaraulusoy bilgegk canım yanlış anlama seni korkutmak hiç istemem bende kanama vs olması ağrı da ama 21. Haftamda detaylıda açıklık saptandı perinatoloğa yolladılar beni alttan muayne ile açıklığım var dı. Ve hiç ağrım kanamam olmadı hani başıma geldi senin de başın yanmasın diye sordum. Umarım yoktur. Ama alttan muayne ol rahim ağzı açıklığı karından ne yazık ki anlaşılmıyor :( umarım yoktur çok geçmiş olsun.
dilaraulusoy bilgegk çok şükür rabbim sağ Salim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin çok sevindim