_almirasmom Kızlar çarşamba kan verdım beta hcg 61 di bugün verdim 118 çıkmıs lekelenme var kahverengi kasık agrım var hafif normal mı bu
Nurnur1610 _almirasmom merhaba bende aynı durumlardayım beta yükseliş iyi, doktor kahverengi leke olabilir ama normal regli gibi kanama gelirse kesin gel dedi
Fatma0090 _almirasmom kırmızı gelirse sorun canım kahve rengi yerleşme ve progestan vermesi lazımdı sana doktorun benim kırmızı kanamam oluyor bazen kahve düşük tehlikem var progestan kullanıyorum
Glsnisa14 Lekelenme normal bazen enfeksiyon dan bazen de yerleşme kanaması oluyo Sık tekrarlayan bı durumsa bebeğin hareketini hissetmezsiniz gidin doktora
_almirasmom Fatma0090 ya bende progestan vardı ben onları yurtdısına gelınce attım turkıyeden getırdım :( cok pısmanım
Fatma0090 _almirasmom peki orda yokmu progestana benzer turkiye deki doktorlara yazsan durumunu desen ona gore orada olan Bi ilac önerseler