Bbt93 Kızlar bugün kontrolüm vardı (37+5) Nst de sancı yok alttan muayene oldum açılmada yok ancak rahim ağzı 18 mm ye inmiş yerleşmeye çalışıyor dedi. Daha çok mu var acaba ? 😬
AnnelikHayali Bbt93 ben de 37+2’yim. Rahim ağzın silinmeye başlamış dedi doktor. 💃🏻 hatta kendi doktorum alttan baktı iki parmak açıklığın var dedi. Ama şu an yalancı sancının dışında hiçbir belirti yok. Ben de bekliyorum sabırsızlıkla. 🤗
semakulekci Bbt93 Bana da pazartesi gel suni verelim dedi açılma yok yalancı sancılar devam rahim ağzı yumuşaması vardı artık onunda faydası yok gibi öyle kaldı bakalım neler olacak
Bbt93 AnnelikHayali Ben de tık yok ya sadece talancı sancı rahim ağzı düşük çıkınca heveslendim ama bakalım ne zaman gelecek 😅 yoruldum artık 😬