Bende park beşik aldm ama memnun kalmadm şöyleki çocugum 2 yaş olduktam sonra yırttı yanlarında file gibi bi şey oldugu için. Erkek çocuksa tavsiye etmiorum kız çocukları güzel kullanabilir. Mobilya alsaydm diorum. Mobilyada güzel çünkü yanlarına korumalık alman lazm ama onun içinde