goflak mmrv canim bende saglik ocaginda yaptircaktim. Hemsire dedi burdan hastaneye ulasana kadar degerlerde dusme oluyor dedi. Laboratuari olan hastanede yaptir en iyisi dedi. 20 tlye aclik tokluk yaptirdim ozelde.
Haticemustafa deletedmom6295 yok canm aclik tokluga kan alip bakiyor onlarin sonucuna gore seker yuklemesune karar veriyor 😊
deletedmom6295 Haticemustafa hbA1c de baktırın şeker yükelemsi kararı verilecekse. özel hastanelerde ortalama 20-60 TL arasına mal olur. devlet hastanesi isteğe bağlı yapar mı çok bilmiyorum genelde devleti tercih etmiyorum
Haticemustafa Fhryhsn ben aclik şekerini aile hekimliginde yaptrdm ucretsiz tabi orasi tokluguda gittgim ozel hastanede 48 tl ye yaptrdm
Haticemustafa deletedmom6295 doktorum ne istediyse yaptrmistm hba1c yide yaptrdm seker yuklemesine gerek duyulmadi normal cikti sonuçlarım cok şükür 😊
goflak mmrv yaptir canim bende hemsire oyle deyince hemen ozele gittim oylelikle yaptirdim gayet iyi cikti hersey cok sukur 😊
mmrv goflak Tamam canim saol :) saglik ocaginda yaptrdgim iyi cikti benim de ama simdi guvenemedim :)
aslihan1 Canımm hiç gerek yok sabah aç karnına eczaneye gidip şekerini ölçtür 3 ₺ ye ölçtürdüm ben bu sabah bu ölçtürdüğün açlık şekeri değerin oluyo.bide öğlen biraz tatlı hamur işi yiyip 1 saat içindede şekerini ölçtür o zmanda tokluk şekerin çıkıyor.açken 70-92 arası normal tokluk şekerinininde 100-140 arası olması lazım .benim doktorum direk eczanede ölçtür dedi hatta varsa aile büyüklerinin birinde şeker ölçüm cihazı onunla bile ölçebilirsin dedi . Bence hiç gidipte boşa paranı harcama zaten normal değerler arasında çıkmazsa doktorun şeker yüklemesi yapmanı öneriyor duruma göre .