Gamzeilbay Arkadaşlar merhaba 24 haftalık gebeyim ve boğaz ağrım var hiç ilaç içmek istemiyorum gebeliğim başından beri sıkıntılı geçtiği için oyuzden benim gibi boğaz ağrısı yaşayıp kendi yöntemleriyle geçire bilen var mı acaba şimdiden teşekkürler ♥️♥️
Peperonni Gamzeilbay Geçmiş olsun canım. Karabiber ve balı karıştırıp kaşıkla ara ara yiyin boğazınızı yumuşatır. Ve ben bademcıklerım şişince peçeteye karabiber döküyorum üstüne kolonya boğazıma tülbentle sarıyorum yakıyor baya iyi geliyor
Leyla_nur Gamzeilbay 1 kaşık elma sirkesi ve 1 çay bardağı ılık suyu karıştırarak gargara yapabilirsiniz. Ben o şekilde atlatmıştım boğaz ağrısını.
Peperonni Gamzeilbay Hayır kuzum onun hiç bi zararı yok ben 8. Haftamda soğuk algınlığı olmuştum bademciklerim şişmişti öyle yaptım. Aşırı bal yeme yani mesela nasıl diyim 1 tatlı kaşığı koy karabiber bolca karıştır küçük kaşıkla ye ara ara. Bende migren ağrısı da oluyor başıma yine karabiber limon sarıyorum iyi geliyor internette bulmuştum araştırırken. Bol bol meyve ye bi de. Ben öyle atlattım ama uzun sürüyor hemen iyileşemiyorsun ama en azından rahatlatır boğazını bal