demettt333 Kızlar doktorum çatı muayenesi yapmıyor. Duyunca rahatladım aslında da duyan herkes saçma buldu . Sizin doktorlarınız nasıl bir yol izliyor var mı yapmayan?
Mubufe demettt333 bence de doğum başladığında duruma göre bakması daha iyi . Doğum anında belli olurmuş zaten önceden belli olmazmış iyisini yapıyor doktorunuz
esmir demettt333 nst de sancılarım görününce 36 haftada çatı muayenesi yaptı iki gün önce şuan iyiyim gerçek sancılarımı bekliycem evde 😊
demettt333 Evet son bilimsel çalışmalara göre doğumu yapay yolla başlatmış oluyormuş erken çatı muayenesi. O gün doğum anında karar verilmesi daha doğru oluyormuş. Teşekkür ederim bayanlar . Sizden de duyunca rahatladım 😍😍😍