F84
Merhabalar bugün doktor kontrolümüzde doktorumuz bebeğimizin beyninde ufacık bir kist gördü kendiliğinden kaybolabileceğini ama yinede detaylı ultrasonda daha net görüneceğini söyledi , detaylı ultrason için 3 haftamız daha var 😓 bu durumu yaşayıp kendiliğinden kaybolan varmı lütfen yardımcı olun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻