Hazalk92 Dün doktora gittim , 20+4 günlük hamileyim detaylı ultrason da bana dediki dr. Bebeğinizin 1 tane böbreğinde genişleme var dedi , şimdilik korkacak bisey yok ama dr geldiğinizde doktorunuza soyleyin , bisey anlamadım böbrek genişlemesi nedir ,??
baharclk Hazalk92 Bi tanıdığımda kendisinde vardı o sorun bebeğindede oluşmuş hamilelikte ama doğana kadar düzelmiş bebeği gayet iyi. Umarım bişey olmaz.
CansuHakanDabakan Bizde de çıktı genelde anne karnında geçiyormuş,gecmezse dogumdan sonra ultrason dediler.Neden kaynaklı bilmiyorum inşallah geçer🙏🏻🙏🏻
MerveTaer Bizde de çıktı erkek bebeklerin %90 nında çıkıyormuş 1 ay sonra başka doktora gittik geçmiş dedi sünnet edince geçiyormuş ya da doğmadan düzeliyormuş