Krtykrty 4,5 yıl kullandım bıraktığım ay hmile kaldım aslında doktorlar 6 ay süre veriyor doktorum düşündüğünde 3 ay önceden bırak adetn düzene girmesi vs için zaman ver kendine dedi O ay adetm geçkti ilaç bıraktğmdan vs dedim ama meğer hamileymişim hiç korkmayın kısır yapar yok bilmem ne dediler hepsi şehir efsanesi ablamda yasmn kullandı bıraktıktan hep 2-3 ay snra hamile kaldı .