Gul0534 bnde bir ay klomen ve catlama iğnesi tedavisi oldm. Ama kist olusms. Bu swfer ara verdi dogm kontrol hapı verdi bnu ic diger ay tekrar gel dedi. Ecen ay kullandm dogm kontrol hapını hasta oldm. Bu ay gitmem gerekiyordu ama gtmedm. Korkkdm yne tutmazsa die. Ama bukadar erken belirtiler yasadm. Ümitlenmezdm ben hic bukadar erken ama kendi elmde degl. Sasrıyorm yasadgm seylere. Ümitlenşyorm. Yoksa die hep aklma getryorm ama yinede isde cok zor