aleyna35_ Kızlarrr merhaba 🌸💜 doktorum bana sadece Demir ilacı vermişti vitamine gerek olmadığını söyledi ama ben balık et vs yiyemediğim için doktorumu dinlemeyip ocean mummy omega 3 takviyesi de alıyorum 🤭🤤 aranızda benim gibi yapanlar var mı 💚
Gmzeucr aleyna35_ bende ilk iki ay bu vitamini kulalndım sonra dört aylık olunca doktor kendi vitamin verince daha kullanmadım
Elifc12 aleyna35_ ben de onu kullanıyorum et balık çok yiyemediğim için vitamin değerlerim de güzel aslında ama doktorum içebilirsin dedi
gulfemsvnc aleyna35_ Gayet iyi yapıyorsunuz adı üstünde takviye bunlar depolarınızdaki değerleri korur bende uzun zamandır kullanıyorum bu takviyeyi🥰
AsilveAnnesii aleyna35_ vitaminin fazlası vücutta depolanmaz atılır ama doktorunuz gerek görmediyse bence kullanmayın, zaten düzenli kan veriyorsunuzdur bir eksiklik çıkarsa doktorunuz önerir. Bu arada ben de ocean kullanıyorum omega olarak en iyi markalardan biri
Gmzeucr aleyna35_ bi sorun teşkil etmez doktoruna sorarsın kontrolünde benimde doktprum folik asit verdi sadece ben folik asitin yerine onu almıştım daha snra sordum sakıncası olmaz demişti
aleyna35_ AsilveAnnesii bir sıkıntı olduğundan değilde dedigim gibi balık et tüketemiyorum mide bulantılarım yüzünden doktorum buna rağmen gerek görmedi ama bebeğin ihtiyacı olduğu için ben kendim takviye almak durumunda kaldım 🙃
Senaybrs Aydayız Bana da Dr ocean omega3 tavsiye etti , kullanmaya başladım ama rahatsız ediyor beni , sizde var mı öyle bişey mide rahatsızlığı gibi
mirage333 aleyna35_ ben doktorun bilgisi dahilinde kullaniyorum :) gerek yok demeside saçma ama iyi yapmışınız kullanın siz ☺
mucizegebelik6 Bende kullanıyorum tadı kötü olsada. Özellikle 16. Haftadan snrA kullanmakta fayda var